'

'

دلــــکـــنـــک


بدرود تابستان گرم و سوزان


درود پاییز سرد و برگ ریزان






یه جمله معروفی میگه هر عکس ارزش هزار کلمه رو داره

اما  خود  دلـــکــنـک این عــکس رو اینجوری توصیف کرد

دلکنک میگه این عکس حس زندان رو به آدم میده

انگار که یکی پشت میله های زندان باشه

من بیشتر با جمله هر عکس ارزش

هزار کلمه رو داره موافقم

شما چی میگین؟؟؟




خطاب به دلکنک:  عزیزم  دلکنک جان تن تو ظهر تابستون و بیادم میاره ( میگن اجرای آخرتون حامد بهداد اومده بود کلی هم حال کرده بود . جای من خالی کاش برنگشته بودم )


خبر:

گروه تی تووک که برای اجرای نمایش  مکبث ( تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند ) به

تهران سفر کرده بود .

پس از ۲ هفته اجرا دیروز با قطار تهران رو به مقصد بندرعباس ترک کردند

و تا دقایقی دیگر به بندر عباس می رسند


از همینجا به ابراهیم پشت کوهی و گروه تی تووک خسته نباشین میگم

به امید موفقیت نمایش فروش یک روح سرکش با فن تف و بوتیقای خون

در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر




نظرات 5 + ارسال نظر
mahmood پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

piy.ir پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 http://piy.ir

سامانه ثبت دامنه رایگان بدون هیچ گونه تبلیغات
دامنه شما حاضر است
شما می توانید بجای آدرس های طولانی آدرسی مانند yourname.piy.ir داشته باشید. فرصت های طلایی را از دست ندهید و عجله کنید.
در ضمن به ترکیب و چیدمان یکی درمیان آدرس دامنه دقت کنید و لذت ببرید.
منتظر شما هستیم
خدانگهدار

شیما پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:54

خسته نباشید گروه تی تووک
خیلی خوشحال شدم واسه انتخاب تاتر
من خیلی دوس دارم این تاتر جدیدو ببینم
یعنی تا بهمن باید صبر کنیم؟ زیاده خیلی
راستی آقای دلکنک راست میگن شبیه زندانه
ولی فکر نمی کنید میله های این زندان خیلی از هم فاصله داره؟
زندان واسه غولِ مگه؟(شوخی بود)


خفت میکنم نبینم تو رو

بهشب شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 http://behshab.blogsky.com/

خیلی خوب شده هادیما.یادش به خیر.
باباراس زنده است

با با راس زندست.
چرا؟
چون فرزندایی.....

وحدانی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 http://goranaz.blogsky.com/

سلام

ممنون از لینک
من هم شما رو در اولین فرصت لینک میکنم

عکستون هم زیباست و لحظه خوبی شات خورده

موفق باشید

ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد